MATILDA - FINTESS AND HEALTH

BE YOUR OWN MOTIVATION



Sitter och planerar dagens träningspass lite lätt. Igår blev det en vilodag för att hela kroppen ska hinna återhämta sig. I nuläget tränar jag 4-5 pass i veckan och tränar det jag känner för. Planerar aldrig vad jag ska träna en vecka framåt då jag upplever att det kan bli väldigt strikt och motivationen försvinner när man inte får träna det man tycker är roligt. Så jag ta varje pass som det kommer och planerar endast mina träningspass för dagen då jag kan känna efter vad jag vill träna.

Som idag - då blir det axlar, mage, rumpa och kanske lite kondition om jag har mer energi att ge. Planen är att köra lite lättare vikter men med massa superset så jag får upp flåset och pumpet för det är en grymt härlig känsla. Jag vill känna mig helt färdig i kroppen när jag är klar med ett pass!

Den här veckan börjar bra också. Hade bara Nationella i svenska igår där man skulle hålla ett föredrag på 5 min. Gick väldigt bra och jag kom ihåg allting. Så sovmorgonen var bra likaså idag då jag börjar 13:50 och slutar 15:20 så nu på förmiddagen kan jag ta tag i lite jobb så jag måste få undan.

Hoppas ni får en grym start på veckan och kom ihåg att allt blir vad man gör det till!

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas